افتتاح خانه امید بازنشستگان کشوری در خمینی شهر

خانه امید بازنشستگان کشوری در خمینی شهر همزمان با ۸ خانه امید دیگر در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس، توسط معاون اول رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افتتاح شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرکل درآمد و هزینه صندوق بازنشستگی کشوری در آیین افتتاح این خانه امید در خمینی شهر اصفهان، گفت: اهداف ساخت و راه اندازی خانه های امید، غنی سازی اوقات فراغت و ارائه خدمات رفاهی تفریحی، درمانی و خدماتی به بازنشستگان کشوری است.
بهبود خلیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۱۸ استان کشور ۲۷ خانه امید فعالیت می کند، گفت: اکنون نیز ۹ مرکز جدید به این تعداد اضافه شد. از این تعداد، در استان اصفهان سه باب خانه امید در شهرهای خمینی شهر، آران و بیدگل و شهرضا از طریق ویدئوکنفرانس به صورت هم زمان افتتاح شد.
وی با بیان اینکه خانه های امید به صورت هیأت مدیره ای از منتخبان بازنشسته اداره می شود، اظهار داشت: خانه های امید بهترین محل برای هم اندیشی بازنشستگان و ارائه راهکارهای ارتقاء سطح خدمات به این قشر محسوب می شود.
خانه امید بازنشستگان خمینی شهر، در زیربنایی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در بوستان پیروزی و در بهترین موقعیت جغرافیایی این شهرستان، با اهداء زمین توسط شهرداری و با هزینه حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق بازنشستگی کشوری ساخته و به بهره برداری رسید.