آران و بیدگل صاحب خانه امید شد

عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هم اکنون بیش از نیمی از جمعیت بازنشستگان کشوری را فرهنگیان تشکیل می دهند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، سید غلامرضا هاشمی در آیین افتتاح خانه امید آران و بیدگل اصفهان و در جمع بازنشستگان این شهرستان، گفت: هم اکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستند نیمی از آنان را فرهنگیان تشکیل داده اند.
وی اظهار کرد: صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه برای پرداخت حقوق این تعداد بازنشسته دو هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، آئین افتتاح خانه امید بازنشستگان آران و بیدگل همزمان با هشت خانه امید دیگر در کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد.
خانه امید آران و بیدگل با زیربنای ۵۵۰ متر مربع در یک طبقه طی ۹ ماه گذشته در محل پارک شهید سلمانی این شهرستان ساخته شد.
زمین این مجموعه از طرف شهرداری آران و بیدگل واگذار شده است و برای احداث این مجوعه حدود هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق بازنشستگی کشوری هزینه شده است.
خانه امید آران و بیدگل شامل بخش های مختلف ورزشی، اداری، کتابخانه، نمازخانه و سالن اجتماعات، کافی شاپ و سالن چند منظوره است.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

حبرنگار: مینا شیروانی