مقاومت هشت ساله، ضامن امنیت ایران

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، مشاور عالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری، محمود اسلامیان؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیران صندوق، جمعی از خانواده های رزمندگان جنگ تحمیلی، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌های کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در تالار حج و زیارت برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سردار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، با اشاره به شروع جنگ در ۳۶ سال قبل اظهار داشت: همان ظرفیت بزرگ ملت که انقلاب را رقم زد و همان جوان هایی که شاه را از کشور بیرون راند، همان جوان ها و ملت برای بیرون راندن دشمن از این سرزمین قیام کردند.
مشاور فرمانده معظم کل قوا، با تمثیلی عارفانه درباره دفاع مقدس تصریح کرد: درهای آسمان باز شده بود و نور خدا بر این ملت و قلب ها و کشور می تابید، عده ای از این نور خدا آنقدر استفاده کردند که قلب شان نورانی شد تا به نور و به لقاء الله پیوستند. عده‌ای هم با ایستادگی، الگوی مقاومتی برای همه ملت هایی شدند که می خواستند آزاد باشند و استقلال داشته باشند، این دستاوردی از دفاع مقدس بود.
سردار صفوی، با اشاره به بعد امنیتی ۸ سال مقاومت دفاع مقدس خاطر نشان کرد: فداکاری های این عزیزان تضمین کننده ۸۰سال امنیت ایران اسلامی است.
محمود اسلامیان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ‌ی شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: مردم کشورمان قدرشناس کسانی هستند که زندگی و عمرشان را برای دفاع از این کشور گذاشته اند.
اسلامیان با اشاره به مسائل گوناگون در کشورخاطر نشان ساخت: اگر امروز در کشورمان عزت و استقلال وجود دارد حاصل فداکاری ها، ایثارها و گذشت های افرادی بوده است که بهترین دوران زندگی شان را برای آنکه یک وجب و یک سانت از این مملکت و خاک جدا نشود، صرف کرده اند.
تقدیر و سپاس از رزمندگان، خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان صندوق بازنشستگی کشوری از ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس صندوق بازنشستگی کشوری بود.