در هفته دولت انجام شد؛

برگزاری مسابقه رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان استان مرکزی

در ادامه پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری و به مناسبت هفته دولت، مسابقه جذاب فرهنگی_ورزشی رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان استان مرکزی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، اولین دوره مسابقات رالی گردشگری خانوادگی در سال ۱۴۰۲ در راستای ارتقاء فرآیندهای انگیزشی و ترویج فعالیت های سلامت محور در دوران بازنشستگی و توسعه فرهنگ گردشگری سلامت‌محور برای بازنشستگان به همت صندوق بازنشستگی استان مرکزی و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی،  با حضور گرم بازنشستگان کشوری در استان برگزار شد.

شرکت کنندگان مسیر اراک تا محلات را همراه با بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان خمین (قلعه سالار محتشم) در روز دوشنبه ششم شهریو ماه پیمودند.

این رویداد جذاب فرهنگی ورزشی، از خانه امید بازنشستگان اراک واقع در پارک آزادی این شهر با حضور مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان، معاون مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، معاون اجتماعی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و سایر مسئولین استانی آغاز و پس از رقابت تعداد ۳۰ اتومبیل در هتل آبگرم محلات به پایان رسید.

شرکت کنندگان یک روز قبل از شروع مسابقه در کلاس آموزشی و توجیهی نقشه خوانی شرکت نموده و صبح روز مسابقه جلسه پرسش و پاسخ کوتاهی در خصوص روند اجرای مسابقه در محل خانه امید اراک برگزار شد.

در آیین اختتامیه این رقابت نیز که در دهکده آبدرمانی شهرستان محلات و با حضور مسولین شهرستان و فرماندار شهرستان محلات برگزار شد به شرکت کنندگانی که در زمان مناسب و با کمترین تخلفات رانندگی مسیر را طی کردند با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی به عمل آمد.

در حاشیه این رویداد یک روزه امکان استفاده رایگان از استخر آبگرم برای کلیه بازنشستگان و خانواده های محترمشان و سایر عوامل اجرایی فراهم شد.

شایان ذکر است خانم ها مریم فرزامی ، مینا فرزامی مقام اول ، آقای سیدمصطفی طوسی و خانم زهرا  دارابی مقام دوم و آقای علی حسین دریا و  خانم مینو دریا مقام سوم را در این دوره از رقابتها کسب نمودند.