به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

برپایی میز خدمت صندوق بازنشستگی استان مرکزی در خانه امید محلات

در راستای گرامیداشت هفته دولت، میز خدمت صندوق بازنشستگی استان مرکزی در خانه امید محلات  برپا شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر میز خدمت صندوق بازنشستگی روز دوشنبه ششم شهریورماه در پنجمین روز از هفته دولت در محل خانه امید بازنشستگان شهرستان محلات تشکیل گردید .

صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی با اشاره به اینکه با هدف ارتباط دو سویه مردم و مسئولین و رسیدگی به درخواستهای بازنشستگان ساکن در شهرستانها ، برنامه ملاقات مردمی و پاسخ به سوالات بازنشستگان و موظفین محترم برنامه ریزی گردیده است . ضمن شنیدن مطالبات و دغدغه های بازنشستگان از پیگیری مسئولین صندوق بازنشستگی در جهت ارتقا سطح کیفیت و معیشت بازنشستگان خبر دارد.

بیمه تکمیلی، پرداخت معوقات همسان سازی، استمرار متناسب سازی حقوق بازنشستگان، دریافت وام ضروری و خدمات گردشگری از جمله بیشترین مواردی بود که از سوی مراجعین مطرح شد.

حسامی همچنین خواستار حضور فعال بازنشستگان در خانه امید محلات جهت توسعه و ارتقا سطح خدمات رسانی به بازنشستگان معزز این شهرستان از سوی صندوق بازنشستگی کشوری گردید.