به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

دیدار مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان هرمزگان با امام جمعه بندرعباس

مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان هرمزگان به مناسبت هفته دولت با امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، «محسن دوادی» در این دیدارضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامی داشت هفته دولت گفت: وظیفه همه مسئولین نظام خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در همه زمینه ها صورت گرفته است.

دوادی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صندوق بازنشستگی طی یک سال گذشته عنوان کرد: بازنشستگان طی ۳۰ سال ازسال های گرانبهای عمر خود را در خدمت رسانی به مردم سپری کرده اند و ما اعتقاد داریم که بازنشستگان گنجینه های ارزشمندی هستند که می توان از تجربه های این فرهیختگان در سازمان ها در مسیر پیشرفت استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این دیدار گفت: بازنشستگان مطالبات خود را در یک فضای منطقی و مناسب مطرح می‌کنند که سبب پیگیری توسط مسئولان شده است.

وی با بیان اینکه صبوری بازنشستگان قابل تقدیر است، افزود: بازنشستگان با مشکلات متعددی روبرو هستند که باید مسئولان رسیدگی و توجه به آنها را در اولویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: خدمات به بازنشستگان باید در سطوح مختلف معیشتی و امور پزشکی ارائه شود و به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: این قشر سال‌های زیادی از زندگی خود را برای خدمت به نظام اسلامی خرج کرده‌اند و لذا باید برای تقویت روحیه آنها نیز تمهیداتی اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف می‌توانند در قالب‌ مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات رفاهی اقدام به حمایت از بازنشستگان حوزه خود کنند.