کاغذ سازی قائم شهر دوباره راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا گفت: این هلدینگ در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ۱۲ پروژه مختلف از جمله راه اندازی مجدد شرکت کاغذسازی قائم شهر را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از هلدینگ آتیه صبا، احمدرضا نیک کار اصفهانی به همراه معاون امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از کارخانه کاغذ سازی قائم شهر، گفت: هلدینگ آتیه صبا تلاش دارد در کنار راه اندازی مجدد کاغذسازی قائم شهر، احداث یک واحد نیروگاهی جهت تامین برق کارخانه و همچنین راه اندازی مجموعه گردشگری در محل فعلی کارخانه را نیز اجرایی کند.
وی با بیان اینکه کارخانه کاغذسازی قائم شهر فعالیت خود را با تولید کاغذ و دستمال کاغذی آغاز خواهد کرد، گفت: هلدینگ آتیه صبا، در چند جبهه کاری، فعالیت های شرکت کاغذسازی قائم شهر را پیگیری و کنترل می کند. یکی از پروژه های پیش رو، سرمایه گذاری و احداث نیروگاهی در قائم شهر است تا بتواند برق مورد نیاز کارخانه کاغذسازی را همزمان تامین کند.
نیک کار اصفهانی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری در قائم شهر و مکانی که مجموعه کاغذسازی قائم شهر در آن احداث شده، قرار است تا با انتقال کارخانه به محل دیگر، مکان فعلی به یک مجموعه گردشگری تبدیل شود.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به تمایل بانک های مختلف جهت سرمایه گذاری در عرصه گردشگری، مذاکراتی با بانک های صادرات، ملت و موسسه ملل در این زمینه انجام شده است .
نیک کار اصفهانی با تاکید بر اینکه هنر شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا تبدیل کارخانه های کم بازده و ورشکسته به کارخانه های درآمدزا و پویا است، ابراز امیدواری کرد: در روز ۲۲ بهمن و به مناسبت آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت دوباره کارخانه کاغذ سازی قائم شهر نیز آغاز شود.
وی افزود: درمرحله نخست، محصولات این شرکت در رستوران ها و مجموعه های تحت پوشش هلدینگ آتیه صبا و پس از آن، در سراسر کشور توزیع می شود.