همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار چهره به چهره مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان با پیشکسوتان استان

بمناسبت هفته دولت و در راستای اعلام روزهای دوشنبه به عنوان زمان دیدار و ملاقات‌ های عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان گلستان، این برنامه برگزار و مدیر استان با بازنشستگان به گفتگو پرداخت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این برنامه صبح روز دوشنبه ۶ شهریورماه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در خانه امید شهرستان گرگان برگزار و «محمد براری» مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان ضمن شنیدن مشکلات بازنشستگان، گفت: حمایت از بازنشستگان و در کنار آنان بودن از وظایف مدیران و کارکنان صندوق است.

وی افزود: آغاز مشکلات بازنشستگان از ابتدای بازنشستگی با بیماریها و گرفتاریهای خانوادگی و مالی شروع می شود و یقینا قسمت بزرگی از ذهن این عزیزان را مشکلات خانوادگی، بیمه و اشتغال فرزندان و سایر موارد پُر می کند.

براری ادامه داد: صندوق بازنشستگی در جهت رفع قسمتی از آلام و مشکلات این پیشکسوتان عزیز تمام تلاش خود را انجام می دهد و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی همسانسازی حقوق را یکی از موارد سبک کردن مشکلات بازنشستگان دانست و ابراز امیدواری کرد که با رفع این مشکل و حل مشکلات درمانی پیشکسوتان بتوان قدمی به جلو بر داشت.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان همچنین گفت: موارد اعلام شده از سوی بازنشستگان حاضر در این دیدار، جمع بندی خواهد شد و جهت اظهار نظر نهایی به ستاد صندوق بازنشستگی کشوری ارسال خواهد شد.