به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

نشست مشترک مدیر صندوق بازنشستگی و هیات مدیره خانه امید همدان با مدیران “شرکت پگاه و بانک صادرات استان”

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان و هیات مدیره خانه امید شهرستان همدان به مناسبت هفته دولت در برنامه های جداگانه ضمن بازدید از شرکت پگاه همدان در نشستی با مدیر بانک استان همدان بر لزوم ارائه تسهیلات مناسب به بازنشستگان کشوری تاکید کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در نشست مشترک مدیریت صندوق بازنشستگی استان همدان با مدیرعامل شرکت پگاه همدان که با حضور اعضای هیات مدیره خانه امید بازنشستگان برگزار شد در خصوص تعامل فی مابین و ارائه محصولات پگاه به بازنشستگان با تخفیفات ویژه بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار، مقرر شد پس از حضور و بررسی میدانی کارشناسان شرکت پگاه از محل خانه امید بازنشستگان همدان و همچنین فروشگاه‌های مرکز شهر که به نوعی وابستگی به دستگاه‌های اجرایی دارند؛ محصولات پگاه با تخفیف ویژه در اختیار بازنشستگان استان قرار گیرد.

از سوی دیگر، نشستی نیز بین مدیریت استان همدان با مدیر امور شعب بانک صادرات استان با حضور اعضای هیات مدیره خانه امید بازنشستگان همدان با هدف ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق در استان برگزار شد.

در این نشست مشترک، پس از بیان مطالب و صحبت های مدیران بانک صادرات و صندوق بازنشستگی استان و همچنین تعدادی از عزیزان بازنشسته حاضر در جلسه مقرر شد تا با توجه به تعاملات بسیار نزدیک صندوق بازنشستگی و بانک صادرات استان همدان؛ همکاری های لازم جهت پرداخت وام به تعدادی از بازنشستگان و موظفین که نیاز به تسهیلات بانکی اعم از وام قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد و همچنین وام خرید کالا دارند با معرفی از سوی مدیریت صندوق استان صورت پذیرد.