آغاز ثبت نام اینترنتی همایش «صندوق‌های بازنشستگی، تنگناها و راهکارها»

ثبت نام اینترنتی همایش یک روزه «صندوق های بازنشستگی؛ تنگناها و راهکارها» که قرار است ۱۸ آبان ماه امسال برگزار شود، آغاز شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی همایش «صندوق های بازنشستگی؛ تنگناها و راهکارها» که قرار است روز سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ در تهران برگزار شود، آغاز شده و تا یک روز پیش از برگزاری همایش ادامه خواهد داشت.
اساتید، پژوهشگران و علاقه مندان به مسائل صندوق های بازنشستگی و بیمه های اجتماعی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی به نشانی http://www.ssor.ir/ و در بخش همایش های علمی و کارگاه های آموزشی در این همایش ثبت نام کنند.
همایش یک روزه «صندوق های بازنشستگی؛ تنگناها و راهکارها» در چهار محور «اقتصاد کلان و صندوق های بازنشستگی»، «حکمرانی و نظارت»، «مباحث آکچوئری و بیمه ای» و همچنین «سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی» با مشارکت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، ساتا و مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی روز سه شنبه ۱۸ آبان‌ماه ۹۵، از ساعت ۸ صبح الی ۱۷:۳۰ در تهران، محل مرکز همایش های پژوهشکده نیرو واقع در شهرک قدس، انتهای پونک باختری برگزار می شود.
اولویت شرکت در این همایش با متقاضیانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور