اجرای طرح تکریم بازنشستگان در شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی از اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع در شعب بانک صادرات این استان خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علیرضا کریم‌دادی اظهار داشت: در حالیکه تا پیش از مهرماه امسال پرداخت ۲۵ درصد از حقوق بازنشستگان استان خراسان رضوی توسط بانک صادرات و ۷۵ درصد در سایر بانک‌های استان صورت می‌گرفت، از شهریورماه ۱۰۰ درصد پرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری از طریق بانک صادرات انجام می شود.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح، ۲۲ بازرس از کانون‌های بازنشستگی انتخاب شدند تا در طول سه هفته از شعب مختلف بانک‌ها در استان بازرسی کنند و میزان رضایت بازنشستگان از نحوه برخورد کارکنان بانک‌ها را سنجش کنند.
کریم‌دادی افزود: یک گروه سیار نیز برای انجام مراحل بانکداری خصوصی برای بازنشستگانی که توان مراجعه به بانک را ندارند ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: یک باجه بانکی نیز در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در مشهد با هدف انجام امور بانکی بازنشستگان دایر شده است.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی گفت: پرداخت مستقیم حقوق ۱۱۰ هزار بازنشسته کشوری در این استان عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه ۴۳ کانون بازنشستگی نیز در این استان فعالیت می کنند، اظهار داشت: کانون‌های بازنشستگی در استان‌ها نیاز به تقویت دارند و باید از سوی مدیریت فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
کریم‌دادی افزود: سه خانه امید در شهرهای مختلف استان خراسان رضوی دایر است که برای آن ها مهرهای جدید و یکسان طراحی شده تا در انجام امور اداری از وحدت رویه برخوردار باشند.
وی تصریح کرد: قرار است با همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی، برنامه‌ای با محتوای نحوه صحیح برخورد با سالمندان و همچنین نحوه مدیریت استرس در بازنشستگان تولید شود.

خبرنگار: مینا شیروانی