گسترش همکاری های صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت ایرانگردی و جهانگردی

گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با امضای تفاهم نامه دو جانبه، بر گسترش همکاری های مشترک و هم افزایی درون گروهی تاکید کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در نشست گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، تفاهم نامه تجهیز و بازسازی ابنیه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به امضای دو طرف رسید.
این نشست که با حضور محمود طهماسبی مدیرعامل و نادر خمجانی رئیس هیات مدیره هلدینگ مالی و امور سهام صندوق بازنشستگی کشوری، مهرداد تاوتلی مدیرعامل و عضو هیات مدیره و حسن تقدس نژاد فومنی نایب ریس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد، دو طرف بر ادامه همکاری های مشترک و ارتقای هم افزایی درون گروهی تاکید کردند.
براساس این تفاهم نامه، اولویت معاملات شرکت ایرانگردی و جهانگردی به شرکت های درون گروهی و تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص یافته تا از ظرفیت و امکانات شرکت های موجود در راستاى هم افزایی اقتصادی بهره برداری مطلوب صورت گیرد.