به همت مدیریت استان قم؛

میز خدمت و ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی در حاشیه نماز جمعه قم برپا شد

میز خدمت و ارتباط چهره به چهره و مردمی برای خدمت رسانی و پاسخگوئی به سوالات، خواسته ها و مطالبات بازنشستگان و مشترکین صندوق بازنشستگی در حاشیه برپایی نماز جمعه این هفته قم دایر شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم؛ همزمان با پریایی نماز عبادی سیاسی جمعه و به مناسبت هفته دولت، میز خدمت و ارتباط چهره به چهره صندوق بازنشستگی با حضور مدیر استان قم در محل نماز جمعه برگزار شد.

«صالح محمدی امین» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قم در این باره گفت: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، با حضور کارشناس فنی و روابط عمومی مدیریت، ضمن برپائی میز خدمت در نمازجمعه قم، راجع به پرسش ها و مطالبات بازنشستگان که غالبا درخصوص بیمه تکمیلی، متناسب سازی حقوق، وام، تسهیلات و تخفیفات گردشگری، مطالبات معوقه حقوق، تغییر صندوق و اشتراک در صندوق بازنشستگی کشوری بود توضیحات و راهنمایی های لازم ارائه شد.

لازم به ذکر است، نمازجمعه قم پس از تهران، حایز اهمیت ترین نمازجمعه در سطح کشور است که بعد از انقلاب از شبکه های سراسری سیما پخش می شود.

همچنین بعد از انقلاب آیات عظام و علمای اعلام جنتی، مشکینی، جوادی آملی، امینی، استادی و… عهده دار امامت جمعه قم بودند و در حال حاضر نیز آیات عظام سعیدی، حسینی بوشهری و اعرافی این وظیفه خطیر را برعهده دارند.