دومین خانه امید یزد آماده بهره‌برداری است

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان یزد گفت: ۲۲ هزار و ۱۲۰ بازنشسته با نسبت ۷۴ درصد مرد و ۲۶ درصد زن تحت پوشش این صندوق بازنشستگی هستند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود زارع شاهی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۲ برقراری حقوق جدید انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال یک هزار و ۱۰۰ مورد دیگر برقراری حقوق از کل دستگاه‌های اجرایی استان ثبت شود.
وی ادامه داد: ۱۷کانون بازنشستگی فعال در استان یزد وجود دارد که جلسات ماهانه آن ها با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزار می‌شود.
زارع شاهی بیان داشت: در سال جاری ۳۵ مورد پرداخت بیمه عمر و حوادث معادل یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال انجام شده است. همچنین ۱۰۸ قرارداد بیمه عمر و حوادث با دستگاه‌های اجرایی استان منعقد شده و ۲۰ هزار و ۹۹۹ نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.
زارع شاهی با بیان اینکه هم‌اکنون یک خانه امید در یزد فعال است، گفت: خانه امید یزد با ۳۵۰ متر زیربنا در سال ۹۰ تحویل شده و هم اکنون فعال است و یک خانه امید دیگر نیز با اعتبار یک میلیارد تومان در حال احداث است که به زودی به بهره برداری می رسد.

خبرنگار: مینا شیروانی