ضرورت طراحی و تولید کفش های جوان پسند

جمعیت جوان کشور، نیاز به طراحی مدل های جدید و جوان پسند کفش را به امری ضروری بدل کرده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی کفش ملی، منوچهر صالحی مدیرعامل گروه صنعتی کفش ملی اظهار داشت: در دنیای امروز که مُد به سرعت در حال گسترش است و با تغییر فصل ها، مدل های جدید وارد بازار می شود، طراحی و تولید کفش های جدید و جوان پسند، امری ضروری است.
صالحی، گروه صنعتی ملّی را پیش آهنگ تولید ملّی و پرچمدار صنعت کفش در ایران خواند و افزود: کفش ملی باید علاوه بر حفظ منافع شرکای تجاری و سرمایه گذاران، نسبت به خواست و نیاز مشتریان و مصرف کنندگان کفش نیز به درستی ایفای نقش کند.
وی ادامه داد: اولویت سیاست ها و برنامه های گروه صنعتی کفش ملی، تأمین منافع همه ذی نفعان، ارائه کالاهای با کیفیت و مطابق با استاندارد و همچنین تامین سلایق مصرف کنندگان است.
صالحی به رشد سریع مُد در ایران و جهان و تغییر ذائقه مصرف کننده اشاره کرد و افزود: این تغییرات در صنعت کفش و پوشاک نیز با سرعت در حال اتفاق افتادن است و با تغییر فصل، مدل های جدیدی توسط نشان های بزرگ دنیا عرضه می شود.
وی ادامه داد: ویژگی های جمعیتی، فرهنگی و جغرافیایی ایران، حساسیت و گستره کاری در حوزه تولید کفش را افزایش داده است. از سوی دیگر، جمعیت جوان کشور، نیاز به طراحی مدل های جدید و جوان پسند را به امری ضروری بدل کرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی کفش ملی تاکید کرد: طراحی و تولید کفش با توجه به سلایق جوانان ایرانی، از گرایش آن ها به محصولات خارجی بی کیفیت و گران قیمت جلوگیری کرده و بازار داخلی را تقویت می کند.
صالحی با بیان اینکه با حمایت های صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا، تعدادی از فروشگاه های کفش ملی در سراسر کشور بازسازی و فعال شده است، گفت: این حرکت موجب اقبال عمومی و افزایش فروش کفش ملی شد. قرار است تعداد دیگری از فروشگاه های قدیمی یا غیرفعال کفش ملی در دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق، همواره یکی از معضلاتی است که با آسیب رساندن به تولید و صنایع داخلی، هزینه های سنگینی را به دولت ها تحمیل می کند، گفت: این پدیده در صنعت کفش ایران نیز از جنبه های مختلفی از جمله تولید، بهداشت و سلامت مردم به دلیل محصولات غیراستاندارد، آسیب زا است.