دیدار بازنشستگان کشوری از نمایشگاه مطبوعات

به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمعی از بازنشستگان کشوری از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند.
به گزارش این اداره کل، جمعی از بازنشستگان کشوری صبح امروز (چهارشنبه) به همراه مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در محل مصلی تهران، ضمن دیدار از این نمایشگاه با اصحاب رسانه گفت و گو کردند.
دیدار بازنشستگان کشوری از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات امسال، به همت صندوق بازنشستگی کشوری و با همکاری شورای موقت کانون های بازنشستگی کشوری استان تهران برگزار شد. بازنشستگان کشوری از غرفه های مختلف نمایشگاه از جمله خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (ملت)، ایسنا، ایرنا، موسسه توانا (فارس)، روزنامه اطلاعات، شهروند و نمایشگاه های عکس ایران دیدار کردند.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «شفافیت، صداقت» از ?? تا ?? آبان ماه با حضور ??? رسانه مکتوب و الکترونیک در چهار بخش فرهنگی و هنری، ورزشی، سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری است.
در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، سه نمایشگاه عکس با عنوان «ایران در سالی که گذشت» و «محیط زیست» به همت انجمن عکاسان مطبوعاتی و همچنین نمایشگاه عکس «ایران و کره جنوبی» به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: راحله شیخ