پردیس چارسو میزبان جشنواره «سینماحقیقت»

پردیس سینمایی چارسو به عنوان میزبان دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» انتخاب شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، پس از ۹ سال برگزاری جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در سینما فلسطین، سینما سپیده و فرهنگستان هنر، دهمین دوره این رویداد بزرگ سینمای ایران در پنج سالن متمرکز در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.
بخش ویژه «خرد و تجربه» جشنواره سینما حقیقت نیز که با مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تکریم بازنشستگان و تاکید بر آغاز دوران جدید ‏زندگی پس از بازنشستگی برگزار می شود، به موضوعات مختلفی همچون تجربه بازنشستگان، خیر جمعی، کارآفرینی، فعالیت ‏های داوطلبانه، «بازنشستگی» نه از کار افتادگی و بازنشسته و خانواده می پردازد.‏
براساس اعلام روابط عمومی جشنواره سینما حقیقت، کارگاه‌های آموزشی این جشنواره در سالن شماره ۲ پردیس چارسو و بازار فیلم مستند نیز در انتهای طبقه ششم این مجموعه برپا خواهد شد. اتاق VIP و غرفه‌ بخش‌های مختلف جشنواره نیز در طبقه ششم پردیس چارسو مستقر می شوند تا به شکل متمرکز پاسخگوی مراجعان باشند.
کیفیت مطلوب سیستم نمایش و پخش در سالن های پردیس سینمایی چارسو، اهمیت تمرکز ستاد جشنواره در یک مکان و فراهم آوردن شرایط بهتر برای همراهی میهمانان، مستندسازان و اصحاب رسانه از جمله دلایل برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در پردیس سینمایی چارسو است.
پردیس سینمایی چارسو در محل تقاطع خیابان جمهوری اسلامی با پل حافظ قرار دارد.