شمشک و دیزین میزبان رقابت های اسکی در شب

مدیر هتل های ایرانگردی و جهانگردی شمشک و دیزین از میزبانی این مجموعه برای برگزاری رقابت های اسکی در شب خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانگردی و جهانگردی، مهدی شمشکی مدیر هتل های ایرانگردی و جهانگردی شمشک و دیزین با اشاره به برنامه‌های ویژه این پیست، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته، جشنواره‌های زمستانه اسکی، رقابت های پرش و دیگر مسابقات اسکی در رده های مختلف برگزار می شود.
وی ادامه داد: تفاوت مسابقات امسال با سال های گذشته، برگزاری مسابقات اسکی در شب با توجه به امکانات و فضایی است که در این پیست ها تدارک دیده شده است. این مسابقات از اواخر آبان ماه امسال و با شروع فصل سرما و بارش برف در دیزین و شمشک، آغاز می شود.
وی همچنین به حضور گردشگران اروپایی و استقبال آنان از مجموعه هتل ها و پیست های اسکی در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: همه ساله گروه های مختلفی از کشورهای اتریش، آلمان، فرانسه، سوئیس و سایر کشورها به صورت تیمی وارد ایران می شوند که در مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی شمشک و دیزین اقامت می کنند.
شمشکی در ادامه به مجهز شدن پیست اسکی دربندسر به دستگاه برف ساز اشاره کرد و گفت: با کاهش دمای هوا به زیر صفر و در صورت عدم بارش برف، این پیست مانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا، با تجهیزات موجود، می تواند برف تولید کرده و فضایی مناسب جهت برگزاری مسابقات و فعالیت های اسکی در پیست را فراهم کند.