با حضور معاون اقتصادی استاندار زنجان صورت گرفت؛

افتتاح ۲۵طرح تولیدی، توسعه‌ای و زیست‌محیطی شرکت پگاه زنجان

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان و رئیس هیات مدیره شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) از ۲۵طرح توسعه کوچک و بزرگ شرکت پگاه زنجان رونمایی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با حضور «حسین محمدی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، سیاوش نیازی رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران و تعدادی از مدیران استانی ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، از برخی طرح های تولیدی و توسعه ای و زیست محیطی این شرکت رونمایی شد. 

راه اندازی خط تولید روغن تک نفره، بهره برداری از خط تولید انواع سس تک نفره و بطری، افتتاح خط تولید شیر نایلونی ESL و انبار استریل از جمله طرح هایی بود که افتتاح شدند.

«سیاوش نیازی» رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران در جریان بهره برداری از ۲۵ طرح توسعه خطوط تولیدی در مجموعه شیر پاستوریزه زنجان، گفت: برای راه اندازی خطوط جدید تولیدی حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و طرح های جدید مکمل طرح های فعلی است که قرار است در مجموع با حدود ۱۸۰ میلیارد تومان به طور کامل عملیاتی شوند.

وی همچنین گفت: شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان با ۲۲۰ نفر نیروی کار در دو سال اخیر، در راستای افزایش محصولات به ویژه فرآورده های جدید و دانش بنیان، موفقیت های چشمگیری را تجربه نموده است.

«محمدحسین عباسی» مدیرعامل پگاه زنجان نیز در این مراسم گفت: برند پگاه با داشتن بیشترین نشان ایمنی و سلامت بعنوان تنها شرکت دارنده این نشان ها، عنوان سالم ترین برند صنعت غذا و لبنیات در کشور را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، این امر با ایجاد انگیزش در میان کارکنان و پرورش خلاقیت آنان به تولید محصولات جدید و ساخت قطعات فنی بر مبنای دانش داخلی منجر شده است.

عباسی در ادامه عنوان کرد: با افتتاح پروژه بهسازی و راه اندازی UASB تصفیه فاضلاب این مجموعه در راستای تولید محصولات سلامت محور نیز به مسئولیت اجتماعی شرکت عمل شده است و علاوه بر برنامه های فرهنگ سازی در جامعه، تمامی ضوابط قانونی محیط زیست را نیز رعایت می کند.

وی همچنین از شرایط تصفیه خانه پگاه زنجان و پساب تصفیه شده و شبکه انتقال پساب جهت آبیاری فضای سبز محوطه مجموعه، گزارشی ارائه کرد.