دعوت از بازنشستگان برای تماشای فیلم های جشنواره حقیقت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این امکان فراهم شده تا روزانه ۱۵۰ نفر از بازنشستگان کشوری، به تماشای فیلم های بخش «خرد و تجربه» جشنواره سینما حقیقت بنشینند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حامد شمس با اعلام این خبر گفت: در ایام برگزاری جشنواره سینما حقیقت، روزانه ۱۵۰ نفر از بازنشستگان کشوری می توانند فیلم های این جشنواره در بخش «خرد و تجربه» را تماشا کنند.
شمس با بیان اینکه بخش ویژه دهمین جشنواره بین المللی سینمای مستند ایران «سینما حقیقت» به مسائل و زندگی پیشکسوتان جامعه ایران می پردازد، گفت: این بخش ویژه با عنوان «خرد و تجربه» با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود که به فیلم هایی با موضوعات سالمندی و بازنشستگان ارتباط دارد.
وی یادآور شد: جشنواره سینما حقیقت به مدت یک هفته، از ۱۴ تا ۲۱ آذرماه امسال در محل پردیس سینمایی چارسو، در تقاطع خیابان جمهوری با پل حافظ میزبان علاقه مندان خواهد بود.
شمس هدف از اختصاص بخش ویژه «خرد و تجربه» جشنواره سینما حقیقت به بازنشستگان را تکریم بازنشستگان و تاکید بر آغاز دوران جدید ‏زندگی پس از بازنشستگی عنوان کرد و گفت: تجربه بازنشستگان، خیر جمعی، کارآفرینی، فعالیت ‏های داوطلبانه، “بازنشستگی از کار افتادگی نیست” و بازنشسته و خانواده از جمله محورهای موضوعی این بخش از جشنواره سینما حقیقت است.‏
با زبان خاموش (منوچهر مشیری)، باغچه خشک خانه‎مان سبز است (حسین نارمنجی)، برای کتابهایم (رضا حائری)، دست خورشید (محمدجعفر باقری‌نیا)، زاده‌ی مهر (ابوالفضل توکلی)، زیمل بلوچستان (مازیار مشتاق‌گوهری)، سایه‎های تنهایی (سعید بهلولی)، گاهی روی آب (سعید آلبوعبادی)، مرد آسمانی (یونس مقدم) و همین حوالی (بنیامین اثباتی)، ?? فیلم مستند راه یافته به بخش «خرد و تجربه» هستند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور