مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی مطرح کرد:

طرح مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان کشوری در دیدار با نماینده مردم شهرستان نقده در مجلس

مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی گفت: در دیداری که با حضور نماینده مردم شهرستان نقده در مجلس و تعدادی از بازنشستگان این شهرستان برگزار شد، مهم ترین مطالبات بازنشستگان مطرح و پیگیری شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان غربی، «مهدی صدر احمدی» با بیان اینکه این نشست روز یکشنبه و به منظور بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با حضور «علی زنجانی حسنلوئی» نماینده مردم شریف شهرستان نقده در مجلس شورای اسلامی و اینجانب و تعدادی از بازنشستگان در محل کانون بازنشستگان کشوری شهرستان نقده برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی، رئیس کانون بازنشستگی نقده به نمایندگی از سوی بازنشستگان در مورد برخی مسایل مربوط به مطالبات معوق بازنشستگان، به ویژه موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان وفوق العاده مناطق جنگی توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین در خصوص بیمه های درمان سلامت و بیمه تکمیلی و ضرورت اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مطالبی مطرح شد و بازنشستگان خواستار پیگیری مسایل مطرح شده از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی نیز درباره شیوه اجرای لایحه همسان سازی و پیگیری مسائل مطرح شده بویژه در حوزه بیمه و حقوق بازنشستگان در صحن علنی مجلس توضیحاتی ارائه و تاکید که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه مهم است که از سوی مجلس پیگیری می‌شود.