مدیر صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد:

بازنشستگان می توانند بهترین مشاور برای مدیران باشند

مدیر صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازنشستگان می توانند بهترین مشاور برای مدیران باشند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، روز دوشنبه ۱۳ شهریورماه با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد تریبون آزاد و دیدار چهره به چهره با بازنشستگان کشوری در سالن کنفرانس مدیریت استان برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی گفت: بازنشستگان می توانند بهترین مشاور برای مدیران باشند و از تجربه و تخصص این سرمایه های بزرگ بایستی به شکل صحیح استفاده شود.

«محمدتقی جلیلی بهابادی » همچنین گفت: این فرهنگ در جامعه و بین کارکنان باید ترویج شود که احترام به بازنشستگان از اوجب واجبات است. این عزیزان از گنجینه های بزرگ کشور هستند و باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

وی در ادامه با ارائه خلاصه ای از عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در سال ۱۴۰۲ پرداخت وام های ضروری بازنشستگان با افزایش سقف ۱۰۰ درصد به ۳۰ میلیون تومان رسید. تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان با افزایش ۴۰ درصدی به ۳۵ میلیون تومان و تسهیلات حمایت از پایان نامه های دانشجویی با افزایش ۴۱ درصدی برای مقطع کارشناسی ارشد ۶ میلیون تومان و برای مقطع دکتری ۸ میلیون تومان می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به آغاز اجرای طرح جدید اختیاری بیمه تکمیلی از اول شهریور ماه برای متقاضیان اشاره کرد و نوع خدمات آن را تشریح نمود.

در ادامه این نشست بازنشستگان خواسته های خود را در حوزه همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان، تقویت شرکت مجری بیمه تکمیلی درمان و پرداخت مطالبات ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ بیان کردند و مقرر شد صندوق بازنشستگی کشوری استان خواسته بازنشستگان را از مراجع ذی صلاح پیگیری نماید.