صدور ۴۵۳ حکم بازنشستگی در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۵۳ مورد حکم برقراری بازنشستگی و ۳۶ مورد حکم برقراری مستمری وراث در سال جاری در استان صادر و ابلاغ شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، داود امینی‌نیا گفت: ۴۵۳ مورد حکم برقراری بازنشستگی و ۳۶ مورد حکم برقراری مستمری وراث در سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر و ابلاغ و یک هزار و ۴۱۰ اصلاحیه در احکام مربوط به مشخصات هویتی، حقوقی و اصلاح شماره حساب نیز انجام شده است.
امینی نیا با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۱۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال مستمری به ۱۱ هزار و شش بازنشسته و موظف از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه در این استان پرداخت شده است، گفت: میانگین حقوق پرداختی امسالِ بازنشستگان کشوری این استان، بیش از یک میلیون و ۵۷۱ هزار تومان بوده است.
وی افزود: ۱۶ هزار و ۶۹۴ نفر از شاغلان دستگاه‌های اجرایی استان، مشترک صندوق بازنشستگی کشوری هستند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۵۵۵ حکم ترمیمی امسال، برای بازنشستگانِ قبل از سال ۹۵ صادر و توزیع شده است.
امینی‌نیا بیان داشت: همچنین اقدامات اجرایی مربوط به ۱۷۱ فقره انتقال حق بیمه از تامین‌اجتماعی به صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای سال جاری تاکنون در استان انجام شده است.
وی گفت:۲۴ فقره قرارداد بیمه عمر شاغلان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی با صندوق بازنشستگی در استان منعقد و تعداد ۱۴ مورد نیز غرامت بیمه عمر تاکنون پرداخت شده است.
امینی نیا افزود: تشکیل جلسات ماهانه با کانون‌های بازنشستگی و برگزاری جلسه توجیهی و آموزش کارشناسان مالی دستگاه‌های اجرایی در دو روز متوالی در مرداد ماه امسال در خصوص پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان در خانه امید از دیگر اقدامات انجام شده این صندوق در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

خبرنگار: مینا شیروانی