آخرین فن آوری ساخت سردخانه به ایران می آید

با امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و یک شرکت هلندی، آخرین فن آوری ساخت سردخانه وارد کشور می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک که به امضای ولی آذروش، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و ویم وان بن، رییس اتحادیه سردخانه سازان اروپا و عضو هیأت مدیره شرکت بین المللیBFW هلند رسید، آخرین فناوری ساخت سردخانه به زودی وارد کشورمان می شود.
آذروش در آیین امضای این تفاهم نامه مشترک، با تاکید بر ضرورت اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای استفاده بهینه از فن آوری ها و دانش روز دنیا در جهت پیشبرد اهداف، منافع ملی و سازمانی است.
وی افزود: این تفاهم نامه مشترک، برای انتقال آخرین فن آوری ها در حوزه سردخانه سازی، به امضا رسیده و در جهت تحقق اقتصادی مقاومتی قرار دارد. شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تلاش می کند، با شرکت های معتبر و صاحب دانش و فن آوری در جهان در حوزه انبارداری همکاری کرده و سرمایه های بین المللی را در این حوزه جذب کند.
آذروش یادآور شد: این تفاهم نامه همکاری، پس از چندین نشست و مذاکرات فشرده بین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با شرکت هلندی برای سرمایه‌گذاری، ساخت و تجهیز سردخانه های مورد نیاز کشور و در قالب قراداد BOT امضا و مبادله شده است.