پوستر بخش خرد و تجربه سینما حقیقت رونمایی شد

پوستر بخش “خرد و تجربه” سینما حقیقت در نشست مشترک مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در جمع اصحاب رسانه و تعدادی از بازنشستگان کشوری رونمایی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در این مراسم، گفت: در دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، بخش ویژه ای با عنوان “خرد و تجربه” با مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری، برگزار می شود.
سید مهدی طباطبایی نژاد یادآور شد: موضوعات مختلف این بخش با هدف تکریم بازنشستگان و تاکید بر آغاز دوران زندگی پس از بازنشستگی است و شامل تجربه بازنشستگان، خیر جمعی، کارآفرینی، فعالیت های داوطلبانه، بازنشستگی از کار افتادگی نیست و بازنشسته و خانواده می شود.
طباطبایی نژاد، افزود: ۱۰ فیلم از فیلم های ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، برای نمایش در بخش “خرد و تجربه” انتخاب شد.
وی، زبان خاموش، باغچه خشک خانه سبز است، برای کتاب هایم، دست خورشید، زاده ی مهر، زیمل بلوچستان، سایه های تنهایی، گاهی روی آب، مرد آسمانی و همین حوالی را از جمله فیلم های راه یافته به بخش خرد و تجربه دهمین جشنواره سینما حقیقت عنوان کرد.
مدیر دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، سینما حقیقت، همچنین بیان داشت: امکان نمایش فیلم های بخش ویژه خرد و تجربه از ۱۴ تا ۲۱ آذرماه و از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۱:۱۵ دقیقه در سالن شماره چهار پردیس چارسو فراهم شده است.
طباطبایی نژاد، ادامه داد: در اختتامیه جشنواره سینما حقیقت، به سه فیلمساز برگزیده ی بخش خرد و تجربه لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می شود.

خبرنگار: مینا شیروانی
عکاس: راحله شیخ