دیدار مدیران صندوق با جانبازان آسایشگاه امام خمینی (ره)

آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) در منطقه نیاوران تهران، در سومین روز از هفته بسیج، میزبان معاون اداری و مالی، فرمانده بسیج و جمعی از مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری بود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا ترابی معاون اداری و مالی صندوق در دیدار تعدادی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی (ره) با تاکید بر رشادت ها و دلاوری های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، گفت: سرافرازی و عزت ایران و ایرانی مدیون رشادت ها و جان فشانی های شهیدان، جانبازان و آزادگان است که با جان خود از مرزهای کشور دفاع کردند.
ترابی با اشاره به اینکه در میان مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در این دیدار، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس حضور دارند، اظهار داشت: مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری خدمتگزار بازنشستگان دستگاه های دولتی، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی هستند و این دیدار به منظور تکریم از جایگاه و رشادت های جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی انجام می شود.
وی تاکید کرد: جانبازان سرمایه های کشور هستند و به عنوان الگویی ارزشمند برای جوانان و همچنین مسوولان کشور محسوب می شوند.
در این دیدار، جانبازان نخاعی آسایشگاه امام خمینی (ره) نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در این آسایشگاه، به بیان خاطرات جنگ تحمیلی و دیدگاه های مختلف خود در زمینه مسائل روز جامعه پرداختند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: رضا حسینی