صدور اقساطی بیمه شخص ثالث برای بازنشستگان آذربایجان غربی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان غربی تعداد مستمری بگیران تحت پوشش صندوق در استان را ۴۱ هزار و ۴۱۰ نفر اعلام کرد که ۷۳ درصد مرد و ۲۷ درصد زن هستند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی صدر احمدی گفت: حقوق پرداختی این تعداد از بازنشستگان، کشوری در مجموع حدود ۶۰۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال در هر ماه است.
وی ادامه داد: بیشترین حقو ق بگیران این استان، مربوط به بازنشستگان شهر ارومیه است. به طوری که ۱۸ هزار ۶۰۰ بازنشسته تحت پوشش صندوق، ساکن ارومیه هستند.
صدر احمدی گفت: مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان آذربایجان غربی، هر ماه جلسات مستمر با ۳۴ کانون بازنشستگی استان با هدف بررسی مشکلات بازنشستگان برگزار می کند.
وی بیان داشت: صندوق بازنشستگی استان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با مشارکت کانون بازنشستگی ناجا اقدام به برگزاری همایش عفاف و حجاب در سال جاری کرد.
صدراحمدی یادآور شد: قرار است سایت اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان غربی راه اندازی شود تا بازنشستگان کشوری امور مربوط به بازنشستگی و مستمری خود را از این طریق دنبال کنند.
وی تصریح کرد: تعداد ۵۰ دستگاه اجرایی، قرارداد بیمه عمر منعقده قطعی با صندوق بازنشستگی کشوری آذربایجان غربی دارند.
صدر احمدی اظهار داشت: ارائه خدمات صدور بیمه شخص ثالث خودرو بازنشستگان با همکاری بیمه ایران و خانه امید ارومیه و به صورت اقساطی، از اقداماتی است که صندوق استان انجام داده است.
وی، اجرای تورهای سیاحتی زیارتی و اطلاع رسانی در زمینه تسهیلات خرید کالای ایرانی را از دیگر اقدامات انجام شده در صندوق بازنشستگی کشوری آذربایجان غربی اعلام کرد.

خبرنگار: مینا شیروانی