حمایت بانک ملت از پروژه های هلدینگ آتیه صبا

بانک ملت، روش های همکاری و سرمایه گذاری در تمامی پروژه های در دست اجرای هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری را بررسی می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا، در نشست مشترک مدیران عامل هلدینگ آتیه صبا و بانک ملت، مقرر شد، طی سه هفته آینده، تمامی پروژه های آتی شرکت هلدینگ آتیه صبا، جهت بررسی شیوه های همکاری و سرمایه گذاری به بانک ملت ارائه شود.
احمدرضا نیک کار اصفهانی، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در این نشست اظهار داشت: اجرای پروژه هایی چون راه اندازی دانشگاه هتلداری در ایران با همکاری دانشگاه لوزان سوئیس، آغاز ساخت هتل پنج ستاره حلال در اصفهان با همکاری گروه هتل های روتانا، ساخت آزادراه شرق اصفهان، افزایش ناوگان هواپیمایی آسمان، راه اندازی دانشکده طراحی کیف و کفش با همکاری شرکت های ایتالیایی، احیای کارخانه کاغذسازی قائم شهر و سایر پروژه های ملی و کلان هلدینگ آتیه صبا، تاییدی بر هدفمندی سرمایه گذاری و اطمینان از بازگشت سرمایه برای هر موسسه مالی و اعتباری است.
در این نشست مشترک، هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک ملت، نیز با اشاره به عملکرد چشمگیر و پروژه های خلاق اجرا شده توسط هلدینگ آتیه صبا، گفت: اقدامات قابل توجه هلدینگ آتیه صبا در شش ماه گذشته، نشانه انتخاب هدف های صحیح و حساب شده در این مجموعه اقتصادی است.
اخلاقی برگزاری این نشست را آغاز یک همکاری و تفاهم کاربردی برای بهبود اشتغال، تولید و خدمات رسانی در حوزه های متنوع اقتصادی عنوان کرد و افزود: بانک ملت برای تامین منابع مالی پروژه های ساختاری و در دست اجرای هلدینگ آتیه صبا، آماده همکاری است.
تجهیز ناوگان ریلی کشور که از بزرگترین پروژه های صنعت حمل و نقل کشور محسوب می شود، تجهیز شرکت انبارهای عمومی و گمرکی ایران، راه اندازی بانکرینگ شرکت گلف اجنسی و همچنین مشارکت شرکت تجهیزات ایمنی راه ها با موسسه ایتالیایی توبوسایدر در افزایش استاندارد های ایمنی در حمل و نقل از جمله طرح هایی است که برای همکاری و سرمایه گذاری، در این نشست، مورد توجه قرار گرفت.