به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود در استان‌ها برگزار شد؛

نشست سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری با مدیر و کارکنان مدیریت خراسان رضوی

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از مدیریت صندوق بازنشستگی این استان از تلاش های صورت گرفته برای ارتقای مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، نشست صمیمانه و گپ و گفت سرپرست دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی با مدیر و کارکنان مدیریت استان خراسان رضوی، برگزار شد.

«مهدیه محمدصادق» سرپرست دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری، پس از طرح موضوعات مختلف از طرف کارکنان مدیریت استان خراسان رضوی، ضمن خسته نباشید و خداقوت به کلیه همکاران این مدیریت گفت: شما عزیزان با سعی و تلاش خود و با وجود کمبود شدید نیروی انسانی در استان جهت نیل به سوی اهداف عالیه صندوق بازنشستگی کشوری که خدمت به بازنشستگان ارجمند است، گام های موثری برداشته اید.

محمد صادق با پاسخ به سوالات و درخواست های کارکنان این مدیریت، ابراز امیدواری کرد که با اقدامات اخیر صندوق بازنشستگی در خصوص چارت سازمانی و شرح وظایف همکاران، بتوان اقدامات موثری در راستای ارتقاء مدیریت های استانی انجام داد.

در این نشست، همچنین «عفت حسینی» مدیر استان خراسان رضوی، ضمن قدردانی از حضور صمیمانه خانم محمدصادق در جمع همکاران استان گفت: سفرهای استانی و برگزاری جلسات رو در رو و حضوری با همکاران مدیریت های استانی باعث می شود که مشکلات استان ها از نزدیک مشاهده و لمس شده و در جهت رفع آنها قدم برداشته شود.

حسینی در ادامه از یکایک همکاران این استان قدردانی کرد.

در این نشست، کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی خراسان رضوی ضمن معرفی و شرح وظایف محوله خود درباره مسائل کاری، درخواست ها و مشکلات موجود مطالبی بیان کردند.