توجه به «بیمه خانواده» رویکرد جدید بیمه ملت

مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به رویکرد جدید بیمه ملت، بر توجه ویژه به نیازهای بیمه ای خانواده تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا ابراهیم پور، با اشاره به بر رویکرد جدید بیمه ملت و توجه خاص به نیازهای بیمه ای خانواده ها، گفت: بیمه های خانواده شامل بیمه های عمر و سرمایه گذاری، مستری زنان خانه دار، مستمری پایه و مکمل، تحصیل فرزندان، بیمه جهیزیه و بیمه تامین سرمایه، بیمه سپرده زندگی، بیمه درمان تکمیلی خانواده و سایر بیمه ها از محصولات بیمه ملت است که بر اساس نیاز خانواده ها طراحی و ارائه شده است.
ابراهیم پور با اشاره به ارائه خدمات بیمه درمان خانواده، اظهار داشت: در این طرح خانواده می تواند با پرداخت مبالغ تعیین شده، از خدمات درمانی در قالب بیمه تکمیلی استفاده کند.
وی همچنین به کارت اعتباری بیمه ملت به عنوان محصول انحصاری این شرکت اشاره کرد و گفت: این کارت در اختیار گروه های مختلف از جمله کارمندان دولت، نهادها، پزشکان و وکلا قرار می گیرد و این افراد با استفاده از این کارت های اعتباری می توانند اقدام به خرید کلیه اجناس و محصولات ارائه شده در فروشگاه ها به صورت قسطی کرده و بیمه ملت نیز پرداخت اقساط این کارت ها را نزد فروشندگان بیمه می کند.
ابراهیم پور خاطر نشان کرد: گسترش شعب در دستور کار شرکت بیمه ملت قرار دارد که این مهم نیز با ارتقای شبکه فروش محقق می شود.
مدیرعامل شرکت بیمه ملت همچنین به برنامه های راهبردی این شرکت اشاره کرد و گفت: پذیرش ریسک و توسعه پرتفوی، برقراری حاکمیت شرکتی، توسعه شبکه فروش، حفظ سرمایه های انسانی، توجه به نیازهای مشتریان، حفظ توانگری مالی و مدیریت وصول مطالبات از جمله برنامه های اصلی و راهبردی شرکت بیمه ملت است.
ابراهیم پور از راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه ملت نیز خبر داد و اعلام کرد: شعار ما بیمه ملت، بیمه خانواده است و تمرکز این مجموعه بر ارائه محصولات مرتبط با خانواده قرار دارد.