مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل:

مسابقه رالی بازنشستگان استان اردبیل ۲۱ شهریور برگزار می‌شود

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل از برگزاری مسابقه رالی بین بازنشستگان استان اردبیل در ماه جاری خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان اردبیل، «سیدتقی دُریتیم» در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این مسابقات خانوادگی ۲۱ شهریور به‌صورت درون‌شهری و برون‌شهری و با حضور داوران کانون گردشگری و اتومبیل‌رانی برگزار شده و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در بین بازنشستگان یکی از اهداف مهم صندوق بازنشستگی کشوری است، تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای فرایندهای شناختی، ایجاد نشاط اجتماعی، فعالیت‌های سلامت‌محور و… اجرا می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه بازنشستگان برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به صندوق بازنشستگی استان اردبیل مراجعه کنند، افزود: مسابقات به‌صورت خانوادگی بوده و کسب امتیاز نیز براساس رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باسرعت مطمئنه برگزار می‌شود و محدودیتی برای ثبت‌نام بازنشستگان وجود ندارد.

دریتیم با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در روز بازنشستگی اظهار کرد: در روز بازنشستگان هم مسابقات ورزشی در ۶ رشته ورزشی بین ۸۰ نفر از بازنشستگان برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل با بیان اینکه رسیدگی به امور بازنشستگان یک مسئله مهم و حیاتی محسوب می‌شود، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که «اگر خدای‌ناکرده نسبت به بازنشستگان بی‌اعتنایی، بی‌احترامی و بی‌توجهی شود و آنها دچار مشکل شوند، این آیینهٔ فردای کارکنان امروز خواهد بود.» و این سخنان رهبری نقشه راه صندوق بازنشستگی است.

این مسئول با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه اجتماعی جامعه هستند، اظهار کرد: رسیدگی به امورات بازنشستگان و خانواده‌های آنها یک وظیفه شرعی، اخلاقی و انقلابی است.