لزوم تقویت ارتباط مدیران استانی با نمایندگان مجلس

عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مدیران استانی باید تعامل و ارتباط تنگاتنگ با نمایندگان مجلس هر استان برای معرفی بیشتر صندوق و مشکلات بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، کمال الدین پیرموذن در همایش مدیران ستادی و استانی صندوق در بندرعباس با بیان این مطلب اظهار داشت: مدیران استانی باید مسائل و مشکلات بازنشستگان را با تعامل نزدیک با نمایندگان مجلس در آن استان مطرح کنند که در این زمینه می توان از ظرفیت کانون های بازنشستگی نیز استفاده کرد.
وی افزود: مدیران استانی باید همکاری و تعامل بیشتری با نمایندگان به ویژه در خصوص همسان سازی حقوق ها، پیش بینی مزایا، تسهیلات ضروری، بیمه تکمیلی درمان و خدمات و تسهیلات بیشتر برای بازنشستگان، وظیفه بگیران و شاغلین و سایر مسائل صندوق بازنشستگی که مربوط به مجلس است، داشته باشند.
پیرموذن با تاکید بر اینکه ارباب رجوعان صندوق، پیرانِ مُکرمی هستند که باید با شخصیت دهی، تکریم، کارسازی، همدردی و خوش رویی مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: چند صباحی دیگر همه ما مدیران به جرگه این عزیزان فرهیخته پیوسته و ارباب رجوع مدیران آینده خواهیم شد.
وی با تقدیر از فعالیت های ارزشمند خانه امید بازنشستگان در شهر کرمان، گفت: سایر استان ها و خانه های امید باید از فعالیت های خانه امید کرمان الگو گرفته و با برگزاری گردهمایی های اجتماعی و فعالیت های فرهنگیِ پویا و مناسب، این دوران را برای بازنشستگان پُربارتر کنند.
عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، مدیریت صندوق در زمان محمود اسلامیان را در ابعاد مختلف درخشان و امیدوار کننده دانست و افزود: هیات مدیره در حوزه های مختلف از سرمایه گذاری تا ارائه خدمات به بازنشستگان در کنار مدیرعامل صندوق هستند. همچنین هیات مدیره حامی طرح های پیشنهادی مدیران استانی و اجرای قوانین کارآمد و کارساز برای بازنشستگان است.
پیرموذن ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد غیرمتمرکز قانون اساسی، با تدبیر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، لازم است تا تفویض اختیار بیشتری به مدیران استانی در جهت افزایش بهره وری سازمانی و تسهیل امور بازنشستگان در استان ها انجام شود.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور