مشارکت فعال هیات مدیره در حوزه های تخصصی صندوق

رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: اعضای هیات مدیره صندوق، علاوه بر مسوولیت های قانونی، مشارکت فعالی در حوزه های کاری مختلف صندوق دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ایزدی در گردهمایی مدیران ستادی و استانی صندوق در بندرعباس با بیان اینکه هیات مدیره صندوق بر اساس قانون وظایفی برعهده دارد، گفت: نظارت بر سرمایه گذاری های کلان، تصویب بودجه، پاسخ به هیات امنا، رسیدگی به حساب ها، سیاست گذاری های صندوق براساس پیشنهاد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و حضور در مجامع شرکت های صندوق از جمله وظایف هیات مدیره است.
ایزدی یادآور شد: در کنار وظایف اصلی که هیات مدیره بر عهده دارد، از سال گذشته به تناوب، مسوولیت های دیگری نیز عهده دار شده که از جمله آن می توان به حضور و مشارکت در حوزه پارلمانی، فرهنگی و اجتماعی، سرمایه گذاری ها و غیره اشاره کرد.
ایزدی با اشاره به تشکیل ستاد عالی نظارت بر خانه های امید با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره صندوق، گفت: در این زمینه نشست های متعددی برگزاری شده و بازدیدها و بررسی های لازم در محل خانه های امید استان ها با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره و ستاد خانه های امید انجام شده تا ضمن سیاست گذاری برای توسعه این خانه ها، فعالیت های این مراکز بیشتر و پویاتر شود.
محمد مهدی انتشاری، عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این همایش، تاکید کرد: خانه های امید پاتوق و محفلی برای آرامش بازنشستگان پس از دوره اشتغال ایجاد کرده است که ارزشمندی و اثرگذاری این خانه ها را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: گردهمایی مدیران ستادی و استان های صندوق بازنشستگی کشوری، فرصت خوبی است تا نکات و پیشنهادات مدیران مطرح شده و به حل برخی از مشکلات کمک کند و عملکرد استان ها را بهبود دهد.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: جعفر داداشی