افزایش چشمگیر ماموریت مدیران استانی صندوق

ماموریت های مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری از سه مورد، حداقل به ۱۵ مورد افزایش یافته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حسن حاج قربان، مدیر امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری در همایش مدیران ستادی و استان های صندوق در بندرعباس اظهار داشت: ماموریت های نمایندگی های استانی صندوق بازنشستگی کشوری از سه مورد به ۱۵ مورد افزایش یافته و این امر نشان دهنده حجم سنگین فعالیت های صندوق در استان های کشور است.
حاج قربان، با اشاره به تصویب آیین نامه نظارت بر خانه های امید و ابلاغ آن از سوی مدیرعامل صندوق، گفت: از آبان سال گذشته بازدیدهای مستمری از خانه های امید انجام و گزارش های تحلیل و دقیقی نیز در این زمینه تهیه شد.
وی افزود: با توجه به نظر مدیرعامل صندوق برای مبنا قراردادن رویکرد اجتماعی و فرهنگی در خانه های امید، پیوست فرهنگی و اجتماعی برای این خانه ها تدوین شده و این پیوست نیز به استان ها ابلاغ شده است.
حاج قربان با بیان اینکه براساس دستورالعمل خانه های امید، مدیران استانی باید گزارش فعالیت این خانه ها را ۲۵ تا ۳۰ ام هر ماه تهیه و به ستاد صندوق ارسال کنند، گفت: رویکردی که در نشست ها و ارائه گزارش کانون های بازنشستگی به مدیریت های استانی و ستادی صندوق پیگیری می شود در خانه های امید نیز باید به آن توجه شود.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: جعفر داداشی