مدیر استان فارس اعلام کرد:

برگزاری همایش سه جانبه مدیریت صندوق استان فارس با روسای کانون‌های بازنشستگی و مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

همایش سه جانبه مدیریت صندوق بازنشستگی استان فارس با روسای کانون‌های بازنشستگی استان و مدیران مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی روز دوشنبه ۲۰شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان فارس، «سهند زارعی» با اعلام این خبر گفت: این همایش نیمروزی که روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه در مجموعه هتل جهانگردی شیراز باحضور مدیران مجموعه هتل های جهانگردی و ایرانگردی و ۷۳ نفر از روسای کانون کشوری استان فارس برگزار شد، برنامه ها و سیاست های کلان صندوق بازنشستگی در استفاده بازنشستگان کشوری از تخفیفات ویژه مجموعه جهانگردی و گردشگری تشریح شد.

زارعی با تشرح سیاست ها و اقدمات صندوق بازنشستگی کشوری، مهمترین دغدغه مدیرعامل این صندوق را «توسعه و افزایش خدمت رسانی به جامعه هدف» عنوان کرد و افزود: همواره تاکید آقای ترکی بر این بوده تا مجموعه های تفریحی و رفاهی که متعلق به خود بازنشستگان کشوری هستند؛ به بهترین شکل ممکن، به این عزیزان خدمات برسانند.

زارعی گفت: اقدامات اساسی که در حوزه اجتماعی و فرهنگی با دستور مدیرعامل صندوق صورت گرفته، سابقه نداشته است؛ به عنوان مثال سقف تعهداتی که در قرارداد جدید بیمه تکمیل درمان برای بازنشستگان و مستمری بگیران و افراد تحت تکفل ایشان در نظر گرفته شده با گذشته قابل قیاس نیست به طوریکه دو ردیف اول تعهدات که مربوط به جراحی ها و عمل های بیمارستانی گران قیمت است، بدون سقف شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس این ریل گذاری را در نوع خود یک خدمت بی نظیر دانست و تاکید کرد: هرچند دغدغه معیشت بازنشستگان صندوق اولویت اول صندوق بازنشستگی است، ولی ما باید از امکانات  شرکت ها و هلدینگ هایی که متعلق به صندوق و بازنشستگان است، بهترین خدمت دهی را به این عزیزان ارائه کنیم که این نیازمند برنامه ریزی و همچنین استقبال بازنشستگان از طرح های رفاهی صندوق است.

زارعی همچنین با اشاره به جایگاه بی نظیر کانون های استان فارس در همراهی با برنامه های صندوق؛ خواستار اطلاع رسانی خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان از طریق کانون ها شد.

در ادامه این نشست، «حمزه رستمی آقاجری» نماینده روسای کانون های بازنشستگی استان فارس نیز ضمن تشکر از اقدامات مدیرعامل صندوق، و تشریح انتظار جامعه بازنشستگان از هلدینگ گردشگری؛ خواستار فعالیت های استانی برای توسعه خدمت رسانی به بازنشستگان شد.

«آرمان برق پیما» مدیر هتل جهانگردی و ایرانگردی فارس نیز ضمن تشریح خدمات این مجموعه و میزان تخفیفات به بازنشستگان گزارش کاملی به اعضای جلسه ارائه کرد.

در انتهای جلسه آقای تقوی مدیر بازاریابی شرکت جهانگردی و ایرانگردی نیز با اعلام اینکه از روز جاری کانتینر فروش مجموعه ایرانگردی و جهانگردی در استان فارس افتتاح شده گفت: استقبال بازنشستگان باعث رونق و افزایش خدمت رسانی به بازنشستگان خواهد شد.

مقرر گردید کمیته های تخصصی زیر مجموعه در اولین فرصت تشکیل شود.