مدیر بازنشستگی گیلان مطرح کرد:

پیگیری درخواست‌های بازنشستگان وظیفه ذاتی همه مدیران صندوق بازنشستگی کشوری است

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان گفت: دومین نشست پرسش و پاسخ  بمنظور رسیدگی به درخواست ها، پاسخگویی به سئوالات و پیگیری مشکلات بازنشستگان عزیز با حضور روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، «سجاد محمدیان» با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه  مسئولان کشور می باید “خدمت به مردم را عطیه الهی بدانند” تاکیدکرد: خدمت به بازنشستگان ارجمند و پیگیری درخواست‌های این عزیزان وظیفه ذاتی همه مدیران صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی افزود: به همین منظور، دومین نشست پرسش و پاسخ چهره به چهره با دعوت از روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات خانه امید رشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با اعلام خبر پرداخت ۱۱ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد در استان افزود: در این نشست اهم سئوالات بازنشستگان در خصوص اسناد هزینه خسارت درمان، جزئیات اجرای طرح اختیاری بیمه تکمیلی صندوق، وام ضروری و ازدواج مطرح شد.

گفتنی است جلسات پرسش و پاسخ مدیر استان گیلان با بازنشستگان استان، روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر در محل سالن اجتماعات خانه امید رشت برگزار می شود.