مدیر بازنشستگی آذربایجان شرقی؛

تعالی در خدمات‌رسانی به بازنشستگان و ایجاد رضایتمندی مستلزم مشارکت دستگاه‌های اجرایی است

در راستای بهره مندی از نظرات و پیشنهادات فرهیختگان و در جهت رفع مشکلات ذینفعان، دومین جلسه پرسش و پاسخ ‌چهره به چهره مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی با بازنشستگان درحضور مدیرکل پست و معاونین و روسای این اداره برگزار شد.

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی در دومین هفته متوالی برپایی میز خدمت در محل کانون های بازنشستگی مستقر در دستگاه های اجرایی، روز دوشنبه ‌۲۰شهریورماه میزبان کانون بازنشستگی اداره پست استان بود.

در این جلسه موضوعات مربوط به تکالیف دستگاه های اجرایی و الزام به مشارکت و ایجاد بستر جهت خدمات رفاهی برای بازنشستگان مورد بحث و مطالبه قرار گرفت.

«طاهره احمدزاده» در این نشست، ضمن تقدیر از توجه جناب آقای «جواد دباغ صادقی پور» مدیر کل پست استان آذربایجان شرقی و سایر مدیران دستگاه ها به تعامل و ارتباط با بازنشستگان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت دستگاه های اجرایی و هم افزایی در جهت تحقق مطالبات بازنشستگان گام های موثربرداشته به تعالی رضایتمندی آنان دست یابیم.

در این دیدار دباغ نیز با اعلام بهبود منابع مالی نسبت به سال گذشته گفت: امیدواریم با پیگیری موضوع خدمات بیمه مکمل و پرداخت رفاهی در سال جاری به نقطه مطلوب برسیم.

برگزاری تور مسافرتی یک روزه برای بازنشستگان در هفته پست از جمله درخواست های رئیس کانون بازنشستگان بود که مورد موافقت مدیر این دستگاه اجرایی قرار گرفت.