باهدف پرداخت تسهیلات به بازنشستگان؛

نشست مشترک مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی با مدیر شعب و معاونین بانک صادرات استان برگزار شد

   نشست مشترک مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی با مدیر شعب و معاونین بانک صادرات استان باهدف پرداخت تسهیلات به بازنشستگان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، جلسه مدیر و همکاران صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی با مدیر شعب و معاونین بانک صادرات این استان، در محل ساختمان مدیریت صندوق بازنشستگی، پیرامون اعطای تسهیلات به بازنشستگان عزیز برگزار شد.

«عفت حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی در این جلسه ضمن قدردانی از مسئولین بانک صادرات به دلیل همکاری و تعامل با صندوق بازنشستگی گفت: بازنشستگان محترم علاوه بر وام های ضروری ۳۰۰میلیون ریالی که توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود، برای رفع مشکلات خود بعضا نیازهای ضروری به تسهیلات با شرایط مختلف و مبالغ بیشتر دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعامل بسیار خوب صندوق با بانک صادرات، طی تفاهم نامه ای بین مدیریت استان با بانک صادرات، طبق سنوات گذشته مثل تفاهم نامه تسهیلات منزلت رضوی، نسبت به رفع مشکلات مالی این بزرگواران نیز قدم‌موثری برداشته شود.

«محسن دباغ» مدیر شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی نیز ضمن تبریک پست مدیر استان و آرزوی موفقیت برای وی، گفت: بانک صادرات استان همچون سنوات گذشته در راستای همکاری و تعامل با مدیریت بازنشستگی استان، به جد پیگیر اخذ مجوز و تامین اعتبار لازم برای پرداخت وام با طرح های متفاوت به بازنشستگان عزیز استان است.

وی افزود: در این زمینه نیز پیشنهاداتی در قالب تفاهم نامه قبلی و با ایجاد تغییراتی در آن، به مسئولین ستادی بانک صادرات ارائه شده است و پیگیری لازم با برگزاری جلسه وبیناری در روز گذشته و همچنین پیش بینی برگزاری جلسات حضوری در هفته آتی در دستور کار مدیریت شعب بانک صادرات استان قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد تا پس از اخذ مجوز و تامین اعتبار لازم بتوان با پرداخت تسهیلات مناسب پاسخگوی بخشی از تقاضاهای جامعه هدف بود.