سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها:

تعاون و همکاری بین کارکنان صندوق بازنشستگی کلید اصلی هم‌افزایی برای دستیابی به اهداف و خدمت بهتر به بازنشستگان

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد: تعاون و همکاری بین کارکنان، کلید اصلی هم افزایی در جهت پیشبرد اهداف صندوق و خدمت بهتر به بازنشستگان عزیز است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و  امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، «مهدیه محمد صادق» در این نشست ضمن شنیدن پیشنهادات همکاران مدیریت استان گیلان در خصوص افزایش کارایی خدمات صندوق بیان کرد: تعامل دو سویه همکاران مدیریت های استانی و ستادی نقش اساسی در خدمت رسانی مطلوب به ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری دارد.

وی با اشاره به کاهش مراجعات و سهولت در امر دریافت خدمات توسط بانشستگان کشوری، بر سیستمی شدن خدمات صندوق تاکید کرد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از زحمات همکاران این مدیریت اضافه کرد: پاسخگویی و خدمت به جامعه شریف بازنشستگان، فرصت ارزشمندی است که باید قدردان آن باشیم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت عنوان کرد: مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان افتخار خدمت گزاری به ۷۵ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را دارد.

«سجاد محمدیان» افزود: بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان که در اول مهر ماه سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل خواهند آمد، به این آمار افزوده خواهد شد.

در ادامه این نشست، هر یک از همکاران مدیریت استان گیلان به اعلام نقطه نظرات خود با هدف بهبود ارائه خدمات صندوق پرداختند.