باهدف بررسی لایحه هفتم توسعه انجام شد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد با روسای کانون‌های بازنشستگی استان

نشست هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد با روسای کانون های بازنشستگی این استان در محل خانه مهر یزد و به منظور بررسی برنامه هفتم توسعه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان یزد، این نشست که روز دوشنبه ۲۰شهریورماه ۱۴۰۲ در محل خانه مهر استان یزد و با حضور روسای کانون های بازنشستگان‌ استان برگزار شد، در خصوص مسایل و مشکلات بازنشستگان و‌ همچنین تبیین مواضع و‌ عملکرد دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مدت حضور در این صندوق بحث و تبادل نظر شد.

«محمود زارع شاهی» در همین رابطه گفت: در این نشست همچنین بررسی برنامه هفتم توسعه در حوزه بازنشستگی و ‌ارایه پیشنهادات لازم به مجمع نمایندگان استان یزد مورت توجه قرار گرفت.

زارع شاهی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به بازنشستگان و تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی دکتر ترکی مدیرعامل صندوق گفت: پرداخت به موقع حقوق ها و همچنین مطالبات مراکز درمانی، پرداخت صورتحساب های درمانی بازنشستگان و تسویه کسورات بازنشستگان در مدت کوتاهی صورت گرفت که بسیار مثبت و‌ اثر گذار بود.

در این نشست همچنین هریک از روسای کانون های بازنشستگی استان یزد با قدردانی از تلاش های مدیرعامل صندوق و تیم همراه وی، در خصوص اصلاح موادی از قانون برنامه توسعه هفتم و‌ همچنین اضافه شدن متناسب سازی حقوق و اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار نظر کردند.

در پایان این نشست، مقرر گردید تا پیشنهادات اصلاح موادی از قانون برنامه توسعه هفتم به صورت مکتوب به مجمع نمایندگان استان یزد تحویل داده شود.