جانشین پروری ابزاری برای بکارگیری استعدادها در آینده

همایش یک روزه «جانشین پروری؛ کلید کشف استعدادها» به روش نوین و در قالب سمیتئاتر، در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین همایش «جانشین‌پروری؛ کلید کشف استعدادها» به همت موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و اداره کل امور اداری صندوق، در قالب سمیتئاتر به عنوان یکی از روش‌های جدید آموزشی با حضور اعضای هیات مدیره، معاون اداری مالی صندوق و جمعی از مدیران وکارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
این گردهمایی با هدف ایجاد سازمانی پویا و آینده‌نگر و با تاکید بر جانشین پروری به عنوان فرآیندی که از طریق آن سازمان ها می توانند استعدادها و شایستگی‌های منابع انسانی خود برای بکارگیری در پست‌های کلیدی آینده را شناسایی کنند، برگزار شد.
سازمان ها با انجام برنامه‌ریزی های متنوع آموزشی و توسعه آن، نیروی انسانی موجود را برای برعهده گرفتن مسوولیت های کلیدی در سازمان و انجام وظایف حساس در آینده آماده می کنند.
سمیتئاتر جانشین پروری، با تلفیق آموزش و هنر به عنوان یکی از روش های جدید آموزشی، به کارگردانی محمد علایی و با هنرمندی جواد اعرابی، محمد علایی و چند تن از هنرمندان جوان عرصه تئاتر در هتل المپیک تهران به روی صحنه رفت.

خبرنگار و عکاس: راحله شیخ