تخفیف ۵۰ درصدی هتل ها و مراکز اقامتی برای بازنشستگان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، از تخفیف ۵۰ درصدی هتل ها و مراکز اقامتی زیرپوشش این شرکت برای تمام بازنشستگان دولت و تامین اجتماعی خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهرداد تاوتلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به اینکه سهامداران اصلی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی هستند، گفت: این شرکت ۶۴ هتل و مرکز اقامتی در ۲۴ استان کشور در اختیار دارد که بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی می توانند از آن ها استفاده کنند.
تاوتلی اظهار داشت: بازنشستگان متقاضی می توانند از امروز با ارائه کارت شناسایی و تماس با شماره تلفن ۴۲۶۴۳ برای رزرو هتل و استفاده از مکان های اقامتی موجود، بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه پذیرایی و غذای بازنشستگان و مستمری بگیران نیز مشمول تخفیف ۲۰ درصدی است، افزود: در این طرح مدیران هتل ها، حق دریافت سرویس ۱۵ درصدی برای غذا را از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی ندارند.
تاوتلی با بیان اینکه ارتقای کیفیت و خدمات هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی از برنامه های امسال و سال آینده است، گفت: براساس برنامه زمان بندی شده، قرار است استاندارد هر کدام از هتل های تحت پوشش، تا یک ستاره واقعی افزایش پیدا کند.
وی از ساخت پنج هتل ۵ ستاره در شهرهای یاسوج، شیراز، اصفهان، رامسر و نوشهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: ساخت هتل های ۵ ستاره در پنج استان کشور تا سال ۹۸ به پایان برسد.