درمحل کانون آموزش و پرورش انجام شد؛

نشست صمیمی روسای کانون‌های بازنشستگی استان گلستان با نماینده مردم علی‌آباد و فندرسک

تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی استان گلستان در نشستی صمیمی با نماینده مردم علی‌آباد و فندرسک دیدار و پیرامون مهم ترین مسائل و مطالبات بازنشستگان کشوری گفتگو کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط‌عمومی مدیریت استان گلستان، این نشست روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه در محل کانون آموزش و پرورش استان و با حضور «رحمت الله نوروزی» نماینده مردم شریف علی آباد و فندرسک در مجلس شورای اسلامی، رؤسای بعضی از کانون‌های بازنشستگی و همچنین مدیر استان تشکیل شد.

نوروزی با تسلیت ایام ماه صفر و رحلت پیامبر اکر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: همکاری و تعامل خوبی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای رفع مشکلات بازنشستگان وجود دارد؛ ضمن اینکه هر ماه برای پرداخت حقوق بازنشستگان نیز با مدیرعامل صندوق تعامل می کنیم. 

وی درخصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اعلام کرد: تمام نمایندگان استان اتفاق نظر دارند که باید در برنامه هفتم این موضوع دیده شود و تمامی تلاش ما این است که مطالبات بازنشستگان در اسرع وقت پرداخت شود.

روسای کانون های بازنشستگی استان همچنین در ادامه این جلسه، سوالاتی را با نماینده مردم علی آباد مطرح کردند که وی نیز به آن ها پاسخ داد.

در پایان این نشست، مکاری کارشناس صندوق بازنشستگی استان گلستان از این نماینده مجلس که‌ در روز تعطیل در این نشست حضور یافته و به مشکلات بازنشستگان گوش داده است، قدردانی کرد.