تلاش شرکت ایرانگردی و جهانگردی برای بهبود خدمات

شرکت ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز با هدف بازسازی، نوسازی و ارتقای خدمات هتل های زیرپوشش با یکدیگر همکاری می کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانگردی و جهانگردی، امیرحسین کریمی، مدیرعامل هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز صندوق بازنشستگی کشوری، در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت ایرانگردی و جهانگردی، اظهار داشت: با انجام اقدامات مختلف و برنامه ریزی های دقیق و تخصصی، می توان گام های موثری برای تبدیل هتل های موجود به هتل های ۴ و ۵ ستاره و افزایش کیفیت خدمات آن ها برداشت.
مهرداد تاوتلی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز در این نشست، گفت: این تفاهم نامه با هدف بهبود کیفیت و شیوه های خدمات رسانی به مسافران و گردشگران مجموعه هتل های تحت پوشش، با هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز منعقد شده است.
تاوتلی با اشاره به شعار این شرکت برای افزایش درآمدها، ارتقاء کیفیت خدمات و کنترل هزینه ها، تصریح کرد: بازسازی مجموعه های تحت پوشش در اولویت برنامه های شرکت ایرانگردی و جهانگردی قرار گرفته است تا در آینده نزدیک، شاهد تحولات خوبی در هتل های ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور باشیم.
وی همچنین به استقبال بی نظیر بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی اشاره کرد و گفت: به تمامی واحدها و هتل های زیرپوشش شرکت ایرانگردی و جهانگردی، تاکید شده است تا برای تکریم از جایگاه ارزشمند بازنشستگان فرهیخته کشورمان و ارائه خدمات هرچه بهتر به آن ها، تمامی تلاش و توان خود را بکار گیرند.