مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد:

خانه مهر یزد؛ از ارائه خدمات بازنشستگی تا دورهمی‌های صمیمانه بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد با اشاره به کارکردهای مثبت خانه مهر شهر یزد گفت: این محل درکنار ارائه خدمات بازنشستگی و انجام فعالیت های سلامت محور، محلی برای تازه شدن دوستی ها و دورهمی های صمیمانه بازنشستگان استان است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان یزد، «محمود زارع شاهی» افزود: مجموعه خانه مهر استان یزد پذیرای مستمر و همیشگی بازنشستگان عزیز است و همه روزه بین ۴۰ تا ۵۰ نفر از بازنشستگان کشور جهت دریافت خدماتی مثل فیش و حکم حقوق، گواهی کسر ازحقوق، ثبت نام وام ضروری، ثبت نام بیمه اختیاری به آن مراجعه می کنند.

وی افزود: همچنین خدماتی چون پزشک عمومی، کلاس های ورزشی یوگا و فیتنس، تست غربالگیری آلزایمر، کتابخانه، کافی نت و استفاده ازسالن اجتماعات برای برپایی کلاس های روانشناسی و سایر دوره های آموزشی در خانه مهر ارائه شده و مورد استقبال و استفاد هبازنشستگان عزیز قرار می گیرد.

زارع شاهی با اشاره به کارکرد ارزشمند خانه مهر یزد و سایر خانه های مهر و امید بازنشستگان در سراسر کشور، گفت: خوشبختانه در زمان ارائه خدمات متنوع در خانه مهر، شاهد دورهمی های دوستانه بین بازنشستگان هستیم و در بسیاری از موارد بازنشستگان عزیز پس از چندین سال بی خبری، همکاران سابق خود را در همین فضا ملاقات کرده و دوستی ها و دیدارهایشان تازه می شود.