نوآوری در طراحی کفش ملی در دستور کار است

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از همکاری با شرکت ایتالیایی صرفا در قالب مشاوره طراحی با هدف آغاز تولید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در مجموعه کفش ملی خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، احمدرضا نیک کار گفت: حضور این شرکت در کنار مجموعه کفش ملی، برای خرید تکنولوژی و محصول نیست، بلکه برای نهادینه سازی در حوزه بازاریابی و تغییر رویکرد مشتری ایرانی نسبت به این برند قدیمی است.
وی ادامه داد: ارتقای تنوع مدل های کفش ملی باعث می شود خریداران ایرانی ضمن برخورداری از سلیقه در طراحی جدید و اطمینان به نشان تجاری داخلی، تولید ملی را تقویت و به اشتغالزایی و فعال سازی کارخانه ها در حوزه کفش و پوشاک کمک کنند.
وی با بیان اینکه در علم بازرگانی، زنده کردن یک نشان تجاری مُرده، بسیار سخت تر از ساختن یک نشان تجاری جدید است، تصریح کرد: تقویت تولید و نشان تجاری “فیل” اولین رویکرد مجموعه آتیه صبا است تا تغییری بنیادین در ساختار این سازمان ایجاد شود و اطمینان ایرانیان به این محصول داخلی بالا برود.
نیک کار، با بیان اینکه مجموعه کفش ملی در سال ۱۳۵۲ بیش از ۱۱ هزار کارمند و کارگر داشته است، افزود: با توجه به سیاست گذاری های جدید و نهادینه کردن فرهنگ تولید و نگاه علمی به بازار، این مجموعه تولیدی سیاست طراحی های کاربردی، مخاطب محور و ایجاد انگیزه خرید برای مشتریان داخلی در قالب راه اندازی خطوط تولید داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.

خبرنگار: مینا شیروانی