مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل:

مسابقه رالی بازنشستگان استان اردبیل با حضور ۱۰۰نفر برگزار شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: مسابقه رالی بازنشستگان استان اردبیل ۲۸ شهریورماه با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان اردبیل، «سیدتقی دریتیم» در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این مسابقه باحضور ۳۰ خودرو در مسیر اردبیل به جنگل فندقلو‌ با مسافت حدود ۵۷ کیلومتر برگزار شد.

دریتیم با بیان اینکه مسابقات رالی بازنشستگان برای اولین بار در استان اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در پایان مسابقات فراهم رستم‌نژاد، رضا شاه‌باغی و فریدون غزنوی به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقه شدند و با اهدای لوح و جوایز از آنها تجلیل شد.

او همچنین اظهار کرد: این مسابقات به منظور ارتقای فرآیندهای انگیزشی و فعالیت‌های سلامت‌محور بازنشستگان و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعدد فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای بازنشستگان عزیز تدوین کرده‌ایم ابراز امیدواری کرد که درطول سال جاری و سال های آینده برای نشاط وسلامت این عزیزان عملیاتی خواهند شد.