در بازدید از مدیریت استان انجام شد؛

بررسی نحوه عملکرد مدیریت آذربایجان شرقی در سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری/پاسخ به ۱۶۱درخواست ثبت شده در سامد

با حضور معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد مدیریت صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی در امر پاسخگویی به درخواست های مشترکین صندوق در سامانه ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری بررسی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه با حضور در مدیریت استان، عملکرد مربوط به پاسخگویی درخواست های ثبت شده در سیستم ارتباطات مردم و دولت (سامد) این مدیریترا مورد بررسی قرار دادند.

صادقی ضمن اعلام رضایت از رعایت زمان مقرر و نحوه پاسخگویی، بررسی ارتباط مستقیم مدیران به درخواست ها و مکاتبات مردم و اقدام مجدانه در جهت رفع مشکلات را از اهداف این طرح عنوان کرد.

براساس گزارش های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، تعداد ۱۶۱ فقره درخواست، شکایت و گزارش در سیستم سامد ثبت و مدیریت استان در زمان مقرر نسبت به پاسخگویی آنها اقدام کرده است.

«طاهره احمدزاده» مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، گفت: بیشتر درخواست های ثبت شده در سامانه، مربوط به متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین وام ضروری جهت رفع مشکل بازنشستگان عزیز بوده است.

لازم به ذکر است جهت حل مشکلات و پیگیر مطالبات و درخواست های بازنشستگان همزمان با تشکیل جلسه با روسای کانون های بازنشستگان و برپایی ملاقات های عمومی در تمام روزهای هفته، نسبت به برپایی میز خدمت در خانه امید بازنشستگان و پایگاه های اقامه نماز جمعه اقدام و به تعداد ۱۷۰ نفر پاسخ داده شده است.