برای برقراری به موقع حقوق بازنشستگان؛

نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه وبویر احمد با مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان برگزار شد

نشست مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، در راستای هماهنگی و برنامه ریزی برای برقراری به موقع حقوق بازنشستگان اداره کل آموزش و پرورش استان در سال جاری ، جلسه مدیر صندوق بازنشستگی استان با رئیس ، معاون و کارشناسان اداره بازنشستگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان ، با تشکر از عوامل اجرایی اداره بازنشستگی آموزش و پرورش استان ، ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعامل های صورت پذیرفته و با همت مضاعف همکاران این مدیریت و کارشناسان اداره کل آموزش و‌پرورش در این فرصت باقیمانده تا زمان بسته شدن لیست حقوق مهر ماه، در پایان مهر ماه حقوق بازنشستگی تعداد بیشتری از بازنشسته های جدید را برقرار کنیم.

وی افزود: همکاران مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارند تا حتی در ساعات خارج از وقت اداری و ایام تعطیل نیز برای بررسی پرونده های برقراری حقوق اقدام نمایند.

خادم پیر کارشناس مسئول اداره بازنشستگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: با تشکیل تیم کارشناسی ، پرونده های برقراری حقوق جدید قبل از ارسال رفع خطا خواهند شد تا با ایراد کمتری به صندوق بازنشستگی کشوری استان ارسال گردد.

خادم پیر با اشاره به اینکه احکام رتبه بندی افراد متقاضی بازنشستگی در حال اصلاح می باشد و پس ار پرداخت کسورات رتبه بندی جدید، فرم‌های برقراری حقوق بر اساس احکام اصلاحیه تکمیل خواهد شد.

پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به افتخار بازنشستگی نائل شوند.