در محل خانه امید مهاباد انجام شد؛

گفتگوی سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با روسای کانون‌های بازنشستگی مهاباد

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از خانه امید بازنشستگان مهاباد در استان آذربایجان غربی با روسای کانون های بازنشستگی مهاباد دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان غربی، «مسعود خواست خدایی» روز یکشنبه دوم مهرماه در نشست صمیـمی با تعدادی از بازنشستگان و روسای کانونهای بازنشستگان شهرستان مهاباد، ضمن پاسخگویی به سوالات روسای کانون های بازنشستگی شهرستان مهاباد، بر رسیدگی به مطالبات این عزیزان تاکید کرد.

خواست خدایی با تبیین برنامه ها و اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه فرهنگی و اجتماعی، گزارشی در خصوص تفاهم نامه های مختلف از جمله فنی و حرفه ای و همچنین پرداخت وام ضروری بازنشستگان، پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان، برگزاری جشنواره های ورزشی و سایر برنامه های مناسبتی برای بازنشستگان، به مدیران کانون های بازنشستگی ارائه کرد.

در ابتدای این نشست، «مهدی صدراحمدی » مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی نیز گزارشی از عملکرد صندوق بازنشستگی در استان ارائه کرد و با بیان خدمات و فعالیت های صندوق تاکید کرد که تمام تلاش ما خدمت بیشتر و پیگیری امور بازنشستگان در زمینه های مختلف است.

در ادامه، هر یک از روسای کانون های بازنشستگی وتعدادی از بازنشستگان به بیان مطالبات خود از جمله متناسب سازی حقوق، تورهای سیاحتی و زیارتی، فوق العاده مناطق جنگی، مطالبات معوقه مربوط به نیمه دوم سال ۱۳۹۹و سایر مطالبات بازنشستگان کشوری پرداختند و از خدمات ارزنده مدیرعامل صندوق تجلیل و قدردانی کردند.

وی در حاشیه این نشست، از خدمات ارزنده «فاطمه اعزازی» مسئول خانه مهر مهاباد با اهدای لوح تقدیری تجلیل کرد. گفتنی است، خانم اعزازی بازنشسته آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی است که به صورت افتخاری در خانه امید فعالیت می کند.